Tredje advent

Heej

det är bara tio dagar kvar till julafton .. och jag har jätte många kvar att köpa julklappar till..
har ingen aning vad jag ska köpa till dom närmaste? :( nånting specielt måste det ju va..
med vad? :O

Igår var det btw Lucia. Kollade bara på en vaka o det var i Torsdags på Vleden. Bea var
Lucia och hon var jätte fin :) När hon läste sin dikt vare lite sagolikt, för hennes röst
var precis som den i sagorna. Mild o snäll. La märke till att grabbsen sjöng jätte fint
oxå , hihi. Och att Sabina verkligen får en att rysa, vilken röst asso. Jätte fin.

Nu väntar jag på att Ebba och Filip ska komma till mig , har inte klätt på min än så ska
göra det nu. Blir väl nåt fint men enkelt.. Segseg dag..                              Kyss<3

Kommentarer
Postat av: Rff

Tja :)

Kan du inte lägga in fler bilder på dig? så manhar nån aning om hur du ser ut? Assa inte då bara på dit ansikt utan på hela dig ,tack !!

2008-12-15 @ 12:58:29
URL: http://rff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0