Sista skolveckan

Hej =)

När jag logga in på bloggen i morse hade jag fått en komentar ,att jag skulle hamer bilder på mig själv? Borde jag ha det? Och då inte bara på mitt ansikte utan oxå "hela" mig. OKej?   ska försöka lägga upp det då ;)

Blev ganska sent igår , igår efter matchen me ebba (ingen filip) så gick vi till Baco hallen för att kolla konståkningsklubbens Lucia tåg ebba skulle vart med om hon inte vart skadad. Det var värdelöst lucia-tåg.....inge roligt precis... EFter det så vare dags för A-lags matchen Esk - Hedemora. Kulkul men jag och Ebba skulle gå och äta i första period. Så vi såg inte klart matchen..  Menmen, vi möte min älskling och så gick vi och käkade. För mig blev det kyckling sallad. Jammie...

Efter det drog Ebba hem för att hon skulle hjälpa hennes syster med nånting. Jag och älskling åkte då och köpte godis. Sen åkte vi och hämtade Ebba. Vi åkte hem till max och kollade på Saw V ,den var inte lika bra som dom andra filmerna, dom avslöjar ju typ allt i den här filmen.. och den slutar som att det kommer en sexa.. Värt. Aja Kerim kom och gjorde oss sällskap.

När jag kom hem , så hade jag så värk under revbenen så jag kunde inte sova.. Men till slut somnade jag ju men då var klockan liksom tre =(

Nu sa jag gå ner och göra lite lunch , massa sallad och en toast.                laddra upp en bild på hela mig sen ,hahah xd
                                     hoppas du blir gladd nu "rff"                                 kyss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0