Mys kväll

Heej =)

Idag har jag johanna karlsson kollat på samma film fyra gånger. Det var en av dom braigaste filmena på länge tycker jag. Namnet på filmen är A Walk To Remember. Asso den e ju bara så bra. Men iallfall vid halv två tiden fick jag bryta mitt filmtittande för att mamma skulle skjusa upp Min syster till tåg stationen. Och mig till ilian för jag skulle på möte. Nicenice.

Strömmen var borta när vi kom hem för att dom skulle byta nån prop lr något. Så mamma och jag tände massa ljus i vargags rummet. Och åt lussebullar och drack julmust. Jammie =) Haha. Men så kom älsklingen. Och elen kom tbx. Så vi satt oss för att kolla på film. Sen bllev det nudlar. Jammie på det med =)   Och nu för typ en kvart sen drog max så nu sitter jag här själv och kollar på titanc. I paus så ska jag gå ner och göra en macka med massa sallad. Jammie igen. Haha =)

Imorgon blir det skola. Är hemma vid tolv och då blir det iväg och simma och sola. Mycket skönt. Sen ska jag träffa Fredrik. Det var så länge sen vi sågs. Senare blir detväl att städa rummet. För det skulle verkligen behövas. :P Haha.

Men nu är det paus så jag ska springa ner och fixa en macka. Sovgott        puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

filmen är skit bra =)

2008-12-17 @ 21:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0