Beacuse you know that I'll be fine when I come around

Igår då så kilade jag och min älskling till China Town för att äta ,och efter det så drog vi vidare till närmaste pizzeria. Inte för att äta dådah men för att möta Linus bara några minuter efter att jag och älskling anlett så kommer Emelie Jessica och Frida vi traskar då hem till Emelie och sen s cyklar vi hem till Jesscia där vi slår igång teven och kollar på Idol. Igår åkte Robin ut, och som enligt mig iallafall förbättrat sig oerhört dom senaste gångerna. Menmne, nu är det bara för mig att hoppas att Alice vinner på Fredag :) Hon e ju verkligen brillianti. Haha. By the way efter Idol sen så åker vi ut igen jag och max cyklar direkt hem till älskling och sover.

Idag då när vi vaknar upp så får älskling värsta psykutbrottet när han upptäcker hur hungrig han är -.- Haha. Vi gör i ordning frulle. Och går sedan ut I garaget och spelar. Max lär min lite mer gitarr spel på "Fall for you" och sedan duettar vi lite till Green days - When I come around. Och sen står jag där själv plötsligt och spelar o sjunger Fall for you. Läskigt. Sen kommer min mamma och hämtar mig för att det regnade så mycket ,tack snälla mamma ,haha. Och vi åker och handlar. När vi sen kom hem så hoppa jag in i duschen sen sjönk jag ner här framför datan. aa.

Skulle åkt till Uppsala med Bratten idag ,men det blev inget. Så nu har jag inget för mig på hela kvällen. Får väl ta en mys kväll om inte nån när o kär hat ett förslag till mig? (a)

Nu ska jag iallafall kolla på lite film "P.S I love you" och äta fralla o dricka Julmust. Jammie. 

Nu är det:
Bara sex dagar tills Bratten fyller :)
Och åtta dagar kvar till Lucia :)
Och fjorton dagar kvar till Lovet :)
Och bara nitton dagar kvar till Julafton :)
Tjugo dagar kvar till mamma födelsedag :)
Och tjugo sex dagar kvar till år - 09 :)

Byebye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0