Beacuse I've got you

tjue =)

Har inte hunnit med att tagit kort på mig själv idag , så det där med korten få bli nån annan dag..
Jag känner mig helt ner bangad. Jag är jätte trött och häning. Men sån tur är har jag min superduper underbara pojkvän som alltid eller iallafall oftast får mig på toppen humör. Höhö.

Det är ju snart jul , inte många dagar kvar .. Vet inte riktgt vad jag ska ha på mig dåh? Nåt mysigt o bekvämt..
Tights, och en jätte stor och skön kofta ,tomteluva. haha. Men värre blire väl till Nyår, då ska jag äta middag med min älskling och nära vän. Sen ut på torget och kolla på raketer. Alla pratar om sina nyårs klänningar . Vadå jag har inte köpt nåt specielt ?......än iallafall. Men får väl ta och göra det efter jul i mellandagarna.


Nu så ska jag lägga in lite musik på mobilen , kolla på en film ,ta en dusch. Sen så krypa ner i min säng.   Gonatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0