24 December 2008

God Jul Alla glada <3

Det var ett tag sen jag skrev men jag har liksom inte riktigt haft tid nu i allt jul - stök. Men nu blire ändring( o  varför ? jo läs under ) .

Idag väckte mamma mig vid nio, för att vi skulle åka till min moster på landet. Juste..btw min röst paja igår så det gör ontont igen... aja iaf när hon väckte mig så tog det ett tag för mig att komma upp ur sängen , pga ryggen. Men när jag väl kom upp så blev det dirr att hoppa in i duschen. Slänga på lite kläder och sen åka.

Och när vi väl kom ut så blev det fika sen kalle anka , och sen JULKLAPPS öppningar. Jipie det kändes ganska fel att öppna för det känns inte som julafton knappt som december.... Iallafall jag fick en ny data ,bärbar TACK O LOV nu ska ag blogga på som fan! Haha. O så fick jag ganska så mycket pengar så jag hade tänkt att jag på Måndag skulle ta tåget till Stockholm och shoppa lite ,tar väl me mig min älskling lr nåt. :) Btw jag var och shoppade igår i Tuna Park med mamma moster och natha. Det blev julafton outfits , nyårs outfits och en jävla massa paket. Eftersom att jag har kamera men ingen sladd till datorn me mig så kan jag inte lägga in vad jag har på mig men det är o blev iallafall legs, och en mysig stickad kofta me polaknappar från bikbok. Mysmys. :)

Imorgon är det mammas födelsedag , så då ska hon grattas först här ute på landet när vi vaknar, och sen ska vi hem till stan och göra en tårta och gratta henne hemma. Älskling mm.

Nu så ska jag försöka intallera lite saker o ting här på datan , Ha en forsatt kväll .                        Jul Kyss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0